خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین استانی صورت گرفت؛

بررسی آخرین وضعیت راه های شهرستان رامشیر

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۳۴۲

صبح امروز ۲۷ اردبیهشت ماه آخرین وضعیت راه های شهرستان رامشیر با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مورد بررسی قرار گرفت.

به‌ گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر، در این بازدید که امروز صبح ۲۷ اردبیهشت ماه ۹۹ با حضور ابراهیم متنیان منتخب جدید مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، رضایی مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از معاونین همراه با سید مجید حسینی نژاد فرماندار شهرستان رامشیر، حبیب الله ادیبی بخشدار مرکزی از آخرین وضعیت راه های شهرستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این بازدید میدانی مقرر شد، با تغییرات صورت گرفته در پیمانکاری  مسیر سه راهی سرانجام به سه راهی رامهرمز در امر آسفالت محور مذکور تسریع صورت گیرد.

علاوه بر آن ۲۱ کیلومتر محور اهواز _رامشیر به دو قطعه ۱۰ و ۱۱ کیلومتری تقسیم شود. قطعه ده کیلومتری اول از محل اعتبارات استانی امسال از طریق مناقصه واگذار و اجرا می شود و قطعه دوم محور جهت برخورداری در محل اعتبارات ملی به وزارت خانه معرفی شود.

همچنین در بازدید صورت گرفته از محور پرترافیک و خطرناک بندر ماهشهر_رامشیر نیز مقرر گردید، در سال جاری کار مطالعه محور با سرعت انجام شود و رایزنی لازم جهت تخصیص اعتبار ملی به این پروژه از طرف ابراهیم متنیان صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز