خبرگزاری کار ایران

در روزهای شیوع ویروس کووید ۱۹؛

کرونا گریبان خبرنگار ماهشهری را گرفت/ نگرانی خبرنگاران خوزستانی از وخامت حال آل ناصر/ انتقال"فرشاد" به بیمارستان رازی اهواز

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۴۰۳

خبرنگار صداوسیمای مرکز خوزستان که چند روزی به دلیل ابتلا به کروناویروس در بیمارستان نفت بندر ماهشهر بستری بود، شب گذشته به دلیل وخامت بیماری‌، از بیمارستان نفت بندر ماهشهر به بیمارستان رازی اهواز منتقل شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرشاد آل ناصر از خبرنگاران خوش ذوق، جوان و محبوب شهرستان بندر ماهشهر است که متأسفانه چند روز پیش به کرونا ویروس مبتلا و در بیمارستان نفت شهرستان بندر ماهشهر بستری شد.

وی شب گذشته به دلیل شدت بیماری، به بیمارستان رازی اهواز منتقل شد.

خبرنگاران خوزستانی نگران وضعیت آل‌ناصر هستند که از بیماری دیابت هم رنج می‌برد.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از آمادگی کامل برای هرگونه اقدامی در کنار تلاش های کادر درمانی برای این خبرنگار پرتلاش خبر داده است.

در همین خصوص رئیس بیمارستان رازی اهواز، در پاسخ به یکی از خبرنگاران در خصوص وضعیت وی، گفت: سه متخصص‌این بیمارستان، امروز این خبرنگار را ویزیت کرده‌اند و کادر درمان تمام سعی خود را برای بهبودی وی که ریه‌هایش آسیب دیده‌است، بکار می‌گیرند تا با کمترین عوارض، بهبودی حاصل شود.

دکتر کاملی رئیس روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز به خبرنگار ایلنا از بهبود وضعیت بیماری آل ناصر خبر داد و گفت: کادر درمان تمام تلاش خود را برای درمان وی بکار گرفته است.

خبرگزاری ایلنا در استان خوزستان برای این خبرنگار دوست‌داشتنی شهرستان بندر ماهشهر، آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز