خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تأکید کرد:

فعال‌تر شدن بخش خصوصی در ورزش خوزستان/لزوم حمایت صنایع از تیم های ورزشی استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۸۵۶

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اولویت اصلی ما در سال ۹۹، سرمایه‌گذاری و فعال‌تر شدن بخش خصوصی در ورزش است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان استان،افشین حیدری با اشاره به رتبه نخست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در بین دستگاه‌های استان در بخش واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی، اظهار کرد: در صورتی که شرکت‌های خصوصی، باشگاه‌ها و فعالان ورزشی برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نیمه‌تمام یا زمین‌های ورزشی در تملک اداره‌کل ورزش و جوانان استان داشته باشند، ما نیز شرایط واگذاری این پروژه‌ها را داریم.

وی ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با توجه به برنامه‌ای که برای جذب اعتبارات منابع مختلف ملی و استانی دارد، در سال ۹۹ اولویت اصلی‌اش، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش است و سعی ما بر این است که امسال بخش خصوصی در ورزش سرمایه‌گذاری کند و از ظرفیت‌هایی که در قانون برای حمایت از این بخش دیده شده است، استفاده کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: با توجه به تنگناهای اقتصادی که وجود دارد، برنامه داریم که در سال ۹۹ از فرصت‌هایی که در قانون وجود دارد، استفاده و کمک کنیم تا بخش خصوصی در ورزش فعال‌تر شود.

وی بیان کرد: تا به امروز ما در برنامه زمان‌بندی در زمینه واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی موفق بوده‌ایم و ۱۳ پروژه نیمه‌تمام واگذار شده است و ۱۶ پروژه آماده واگذاری هستند که این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای دولت، صرفه‌جویی اقتصادی خواهد داشت.

حیدری گفت: یکی از کارهایی که در سال ۹۹ در دستور کار اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان است، مذاکره رو در رو و ارتباط با صنایع استان است تا آن‌ها نیز در راستای مسئولیت اجتماعی‌شان از تیم‌های ورزشی خوزستان و ورزش همگانی استان حمایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز