خبرگزاری کار ایران

فرماندار شادگان تاکید کرد:

ضرورت رسیدگی به مشکلات تجار و بازرگانان در بندر تجاری شادگان

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۴۲۹

جلسه بررسی و رفع مشکلات تجار و بازرگانان بندر تجاری به ریاست فرماندار شادگان و با حضور حاجیان سرپرست بندر تجاری شادگان، یزدان پناه رئیس گمرک شادگان و عبرتاوی مشاور فرماندار شادگان در امور بندر در محل سالن جلسات گمرک شادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شادگان، حاجیان فرماندار شادگان در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: اولویت کاری مجموعه اداری این شهرستان توجه و رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان، فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان و حمایت از آنها می باشد.

فرماندار شادگان در ادامه بر رفع مشکلات تجار و بازرگانان بندر شادگان تاکید کرد و افزود: ادارات متولی موظف هستند در اسرع وقت مشکلات بندر را  بصورت جدی پیگیری و برای رفع آنها اقدامات لازم انجام دهند.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: تعیین نرخ نامه واحد برای خودروهای مشغول بکار در بندر در اسرع وقت، ساماندهی کارگران تخلیه و بارگیری بندر، تعیین کرایه حمل بار در داخل بندر و... از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی بیان کرد: شرکت های تخلیه و بارگیری در بندر شادگان فقط دارای مجوز قانونی و دفتر کار در شادگان با نظارت فرمانداری میتوانند در بندر فعالیت داشته باشند.

لازم به ذکر است، پس از این جلسه  فرماندار شادگان از قسمت های مختلف  بندر شادگان بازدید نمود.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز