خبرگزاری کار ایران

هشدار استاندار خوزستان:

ممنوعیت فعالیت اصناف در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی/ هفت اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت نام اصناف در سامانه سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۹۷۳

استاندار خوزستان گفت: از فعالیت اصنافی که پروتکل های بهداشتی را در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را رعایت نکنند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه اولین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان در سال جاری با محوریت بیماری کرونا، اظهار کرد: در این جلسه ضمن ارزیابی تبعات پیرامون این بیماری در کشور و استان، شرایط حال حاضر استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا و پیش بینی های آینده تحلیل و بررسی شد.

وی با اشاره به ارائه گزارش اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سایر دستگاه ها، تأکید کرد: با توجه به این گزارش ها تصمیم های لازم اتخاد و مقرر شد و دستورالعمل های لازم در این زمینه باید به گونه ای باشند که فاصله گذاری هوشمند به صورت عملی اجرا شود.

شریعتی شرط فعالیت اصناف کم خطر و با خطر متوسط را ثبت نام در سامانه سلامت عنوان کرد و افزود: مهلت ثبت نام در این سامانه تا هفت اردیبهشت اعلام شده است اما نمی توانیم اجازه بدهیم برخی اصناف پس از شیوع نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: به همین دلیل کمیته ای با عضویت فرمانداری اهواز، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی صدا و سیما استان تشکیل داده شد که در قالب آن گروه هایی نظارت و تذکرات لازم را به اصناف داشته باشند.

شریعتی یادآور شد: از فعالیت اصنافی که پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را رعایت نکنند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

نماینده رسمی دولت در استان با اشاره به نقش مهم و کلیدی حراست ادارات در ایام شیوع بیماری کرونا گفت: ارباب رجوع نیز برای مراجعه به دستگاه دولتی باید شرایط حداقلی نکات بهداشتی را رعایت کنند تا نه خودشان و نه کارکنان ادارات دچار مشکل نشوند و در این خصوص حراست ها باید نظارت داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز