خبرگزاری کار ایران

در سال جهش تولید صورت گرفت؛

تشریح اولویت های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران توسط مدیرعامل این شرکت

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۴۳۲

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اولویت های این شرکت را در سال جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده است تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هوشنگ صیدالی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف مورد نظر در تولید و نگهداشت و حفظ سلامت کارکنان و کمک به محیط پیرامونی با اولویت بندی و تکمیل پروژه های در دست اقدام برای پیشبرد اهداف سازمان با وجود موانع با بهره گیری از ظرفیت های موجود تمام توان خود را بکارگیری خواهیم کرد.

وی افزود: برنامه های عملیاتی و اجرایی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در قالب ۲۹ طرح هدف گذاری شده است که با تلاش کارکنان زحمتکش تا پایان سال برای به ثمر رساندن آن کوشش مضاعف خواهیم داشت.

صیدالی خاطر نشان کرد: پیگیری و راه اندازی پروژه های جمع آوری گازهای مشعل به منظور تامین خوراک پالایشگاه بیدبلند از برنامه های امسال خواهد بود که مقداری از گاز های جمع آوری شده برای فشار افزایی و تزریق در میادین گچساران و بی بی حکیمه نیز مصرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز افزود: رفع نواقص و راه اندازی مخازن، پیگیری و تسریع در احداث پروژه های فرآیندی در واحدهای نمک زدایی، تعمیر توربین ها و راه اندازی تلمبه خانه نفت خام از دیگر برنامه های نفت و گاز گچساران در سال ۹۹خواهد بود.

صیدالی از تولید و ارسال مقادیر زیادی گاز مایع به پتروشیمی بندر امام در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برنامه های عملیاتی و اجرایی در راستای شعار امسال با حمایت مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و همت کارکنان زحمتکش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: صنعت نفت همسو با فعالیت در جبهه اقتصادی و تولید پایدار در خدمت رسانی به جامعه و مردم محیط های پیرامونی در حد توان و چارچوب مقررات تلاش کرده و خواهد کرد.

صیدالی گفت: رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محیط کار و تدابیر لازم برای حفظ سلامت کارکنان تا شکست کامل ویروس کرونا از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال جدید به شمار می رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز