خبرگزاری کار ایران

با انتشار تصاویری در فضای مجازی؛

شکارچی تشی «خار پشت» در ایذه به دام افتاد/ باور غلط درمانی، عامل شکار حیوان است

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۱۰

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه گفت: در پی انتشار تصاویر شکار تشی در فضای مجازی، شکارچی مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، احمد امیری با اشاره به دستگیری یک نفر شکارچی در منطقه گلزار شهرستان ایذه، اظهار کرد: فرد مورد نظر پس از انتشار عکس های شکار 2 سر تشی (خارپشت) در فضای مجازی مورد تعقیب و شناسایی یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان ایذه قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی این فرد، یکی از پرسنل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه به عنوان خریدار گوشت این جانور با شکارچی قرار خرید گذاشت و پس از آن وی با حضور در محل توسط نیروهای این یگان دستگیر شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایذه با بیان اینکه پس از دستگیری شکارچی اقدامات برای تشکیل پرونده صورت گرفت اضافه کرد: پرونده پس از تشکیل جهت سیر روال قانونی به دادگستری ارجاع داده شد.

امیری با اشاره به صید این جانور به دلیل وجود برخی از باورهای غلط درمانی، تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای از افراد بدون وجود هیچگونه منشا علمی به عنوان درمانی بودن گوشت تشی اقدام به شکار این جانور می‌کنند که امری اشتباه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز