خبرگزاری کار ایران

سرهنگ دالوند خبر داد ؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۰۸

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با ۲۳ فقره سرقت، دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق شهر اهواز، توسط سرنشینان یک خودروی پراید، که با تخریب و باز کردن درب خودروهای پارک شده در کنار خیابان، اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می کردند،بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ دالوند گفت: ماموران کلانتری ۱۲ اهواز با اقدامات اطلاعاتی و در حین گشت‌زنی‌های نامحسوس و هدفمند؛ باند ۳ نفره سارقان رادر حالی که پس از تخریب در  یک خودروی پارک شده، در حال سرقت وسایل آن بودند، مشاهده و جهت دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: متهمان با مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند، که با تعقیب و گریز و قانون به کارگیری سلاح، ۲ نفر از آنان دستگیر و نفر سوم با توجه به تاریکی شب متواری شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قبیل؛ زاپاس، سیستم پخش، باند، ساب خودرو و پمپ های آب، همچنین آلات و ادوات تخریب قفل خودرو، قیچی آهن بر، تعدادی سوئیچ خودرو و سلاح سرد از نوع قمه کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز