خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشدار داد:

اتخاذ تدابیر سختگیرانه در صورت افزایش مبتلایان کرونا در شهرستان حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۳۸۳

فرماندار حمیدیه گفت: در صورت افزایش مبتلایان بیماری کرونا ویروس در مناطق شهرستان تدابیر سختگیرانه اتخاذ خواهد شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان حمیدیه، اظهار کرد: درصورت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند و شرکت در تجمعات در سطح شهرستان، تدابیر سختگیرانه تری اتخاذ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر نفرات مبتلا به بیماری کرونا در مناطق روستایی است، گفت: روستایی در شهرستان حمیدیه که ۹ نفر و بیشتر آنها زن به علت حضور در مراسم فاتحه خوانی به این بیماری مبتلا شده اند، که این روستا از یک هفته پیش تردد در آن به شدت محدود و حتی اجازه خروج از منازل بجز موارد خاص داده نشده است.

هاشمی با بیان اینکه اگر در محلات شهر یا مناطق دیگر شهرستان افزایش مبتلایان تشخیص داده شود این رویه اعمال می‌شود، افزود: بازار و اصناف مجاز فعالیت درصورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ خواهند شد.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: از برگزاری مراسم فاتحه خوانی، عروسی و هرگونه تجمع دیگر جلوگیری و درصورت لزوم برخورد قانونی خواهد شد.

وی در پایان از مردم شریف شهرستان تقاضا داریم از خروج غیر ضروری و تجمع حتی در منازل همدیگر خودداری و  نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز