خبرگزاری کار ایران

کیانی:

پیک امید کانون امدادرسان فرهنگی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی در اختیار مخاطبان است

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۷۸۸

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در جلسه کارگروه اجتماعی استان، گفت: پیک امید کانون امدادرسان فرهنگی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، وحید کیانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 27 فروردین در اولین جلسه کارگروه اجتماعی استان در سال جدید که با حضور استاندار خوزستان و محوریت بررسی آثار کرونا بر جامعه برگزار شد؛ به تشریح عملکرد اقدامات کانون در این زمینه پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری 24 جلسه مجازی با حضور معاونین، کارشناسان و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی اداره کل کانون خوزستان با موضوع برنامه‌ریزی در اجرای طرح پیک امید، افزود: مربیان و کارشناسان کانون خوزستان با تولید بیش از 200 بسته‌های آموزشی و سرگرمی تا 22 فروردین‌ماه 1399 با موضوع‌های ادبی، هنری و فرهنگی به‌صورت داوطلبانه و جهادی در دو بخش ملی و استانی اقدام به خدمت‌رسانی مجازی به کودکان و نوجوانان کردند.

کیانی در تشریح فعالیت‌های ملی کانون خوزستان، گفت: در این بخش مربیان و کارشناسان کانون 169 بسته آموزشی و سرگرمی با موضوع‌های نقاشی، سفال، عکاسی، کاردستی، کاغذ و تا، بازی و سرگرمی، معرفی کتاب، شعرخوانی، قصه‌گویی، نمایش، پویانمایی، سرود و خوشنویسی تولید و به دبیرخانه ملی پیک امید در معاونت فرهنگی کانون کشور ارسال کردند.

وی عنوان کرد: در این بخش فایل‌های آموزشی و سرگرمی تهیه‌شده از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون در نشانی، khozestan.kanoonnews.ir و omid.kpf.ir آدرس دامنه سایت استان خوزستان و پرتال اینترنتی کانون کشور، aafarinesh @ و @kanoonparvaresh_khozestan نشانی‌های صفحات کانون آفرینش و کانون خوزستان در پیام‌رسان‌ها و رسانه‌های اجتماعی کانون خوزستان و کشور در اختیار مخاطبان قرار گرفته و همچنان این مهم ادامه دارد.

مدیرکل کانون خوزستان در بخش فعالیت‌های استانی این نهاد فرهنگی نیز، گفت: 42 کارگاه‌ آموزش مجازی با موضوع‌های فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان و کارشناسان کانون با موضوع‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

کیانی کارگاه‌های ادبی و نوشتن خلاق، شعرخوانی، نقاشی، کلاس ادبی، داستان‌نویسی، سفال، خوشنویسی و قصه‌گویی را از جمله کارگاه‌ آموزش مجازی کانون برشمرد و تأکید کرد: در این ایام انجمن‌های ادبی، نمایش و سرود کانون به‌صورت مجازی با حضور اعضاء نوجوان تشکیل شد.

وی تشکیل و برگزاری رویداد ادبی «تنفس صبح»، مسابقه عکس «خانه امن من» و مسابقه شعرخوانی «بهار آیینه» را دیگر برنامه‌های کانون عنوان کرد و یادآور شد: 21 قصه در این ایام توسط کانون تولید و در کانال قصه‌گویی این نهاد فرهنگی منتشر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز