خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه اندیمشک خبر داد:

اجرای رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۳۳۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در مصلی نماز جمعه اندیمشک گفت: رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه ‌در اندیمشک اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سرهنگ احسان کریمپور با اشاره به لزوم مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: در روز نیمه شعبان مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با بیماری کرونا تدابیری را به مردم، مسئولان و نهادها و دستگاه‌های مختلف ابلاغ فرمودند که فرامین باید عملیاتی شود.

وی افزود: در همین راستا سپاه شهرستان اندیمشک نیز تحت امر سپاه‌ ولیعصر خوزستان با استفاده از ظرفیت‌های که در مجموعه بسیج و ادارات و پایگاه‌های محلات دارد،  اقدام به راه اندازی رزمایش کمک مؤمنانه کرده است.

سرهنگ کریمپور ادامه داد: در این رزمایش اقدامات گسترده‌ای با همکاری و محوریت امام جمعه محترم و اعضاء محترم شورای اداری و دیگر موسسات مذهبی فرهنگی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر، افرادی که مشاغل آنها در اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده و بویژه آنهایی که تحت پوشش کمیته امداد هستند، انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: این رزمایش با رمز بقیه الله اعظم از روز شنبه آغاز شده و انشاالله گام اول آن شنبه آینده در میدان صبحگاه سپاه شهرستان اندیمشک اجرایی خواهد شد.

سرهنگ احسان کریمپور عنوان کرد: همانطور که سیل سال گذشته منجر به بسیج عمومی و همگانی شد، امسال نیز تمام ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در این حرکت خداپسندانه فعال و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان شروع شده و رده‌های بسیج قشری و اداری شهرستان نیز برای این رزمایش کمک خواهند کرد.

وی گفت: مرحله اول این رزمایش شنبه آینده اجرا، مرحله دوم همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) انجام خواهد شد و در اندیمشک نیز همگام با مجموعه استانی با استفاده از اطلاعات و آماری که توسط پایگاه مقاومت بسیج شهرستان جمع‌آوری شده جامعه هدف و افراد نیازمند شناسایی و این بسته‌ها  توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: صندوق‌های قرض‌الحسنه، گردان‌های بیت‌المقدس، گردان‌های امام حسین (ع) و موکب ها هیأت مذهبی از جمله هیئت رزمندگان بعنوان بخشی از مجموعه سپاه، همگی در اختیار این رزمایش هستند و براساس اولویت‌هایی که مشخص خواهد شد این بسته‌ها انشاالله در اختیار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز