خبرگزاری کار ایران

شریعتی خبر داد:

اتخاذ تصمیم ویژه برای مناطق پرخطر خوزستان در صورت مشاهده شیوع ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۴۳۶

استاندار خوزستان گفت: اگر در یک منطقه پرخطر احساس کنیم با درصد بالای شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، از دولت اجازه خواهیم گرفت تا برای این منطقه به صورت خاص عمل کنیم.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول با مطلوب خواندن عملکرد ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر، صنعت و معدن و سایر دستگاه ها همکاری و اقدامات خوبی در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند.

وی افزود: علی رغم اقدامات انجام شده از جمله اعلام ممنوعیت ورود افراد غیر بومی به دزفول و تعطیل کردن باغ ویلاها، تعداد بیماران نشان می دهد متأسفانه حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد مردم این شهرستان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکردند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه از مردم شهرستان دزفول انتظار داریم همراهی بیشتری در رعایت فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند، گفت: در چند شهرستان به دلیل رعایت مردم هیچگونه مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا مشاهده نشده است.

شریعتی تأکید کرد: تنها راه حل ریشه کن کردن شیوع ویروس کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی ادامه داد: دزفول یک شهر کشاورزی است و کشاورزان دوست دارند حاصل زحمت یکساله خود را به زودی برداشت کنند، اما باید توجه داشت حفظ معیشت نباید جان و سلامت را به خطر بیاندازد.

استاندار خوزستان بیان کرد: همه باید بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا هرچه سریع تر شرایط زندگی در این شهر را به سمت عادی شدن، توسعه و پیشرفت سوق دهیم.

شریعتی اظهار کرد: طبق تصمیم دولت فعالیت مشاغل کم خطر از ۲۳ فروردین ماه آغاز خواهد شد و از این تاریخ ترددها روان تر می شود، اما اگر در یک منطقه پرخطر احساس کنیم با درصد بالای شیوع این ویروس مواجه هستیم، از دولت اجازه خواهیم گرفت تا برای این منطقه به صورت خاص عمل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز ما است، عنوان کرد: سیاست ما منطبق با سیاست های دولت در راستای حرکت به سمت فاصله گذاری هوشمند است و با کسانی که نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت نکنند برخورد قاطع قضایی و انتظامی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز