خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مناسبت روز جهانی بهداشت

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۲۱

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پیامی روز جهانی بهداشت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از خوزستان، متن پیام تبریک سید امید شهیدی نیا به شرح زیر می باشد:

با سلام

یکی از عوامل اصلی پیشران در توسعه پایدار حفظ و ارتقاء سلامت محیط پیرامون انسان ها می باشد، به همین منظور در تقویم فدراسیون بین المللی بهداشت محیط مصادف با نوزدهم فروردین ماه روز جهانی بهداشت نامگذاری شده است.

از این نظرانجام فعالیت ها و خدمات مؤثر مستلزم رعایت بهداشت محیط جهت پیشگیری از بیماری های مرتبط با عوامل محیطی اعم از بیماری های واگیر و حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه می باشد.

لذا این روز را فرصتی مناسب برای تقدیر از زحمات تلاشگران بهداشت محیط می دانم که در این بازه حساس و خطیر در خط مقدم حفظ سلامت کارکنان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و هم راستا با سایر عوامل و دستگاه های فعال در بخش های درمانی و بهداشتی در پیشگیری و کنترل ویروس مخرب کرونا قرار گرفته اند و در این شرایط سخت خالصانه از سلامت و بهداشت جامعه دفاع می نماید.

بدون تردید زحمات شما در این مقطع حساس قابل تقدیرو تشکر می باشد. مجدداً این مناسبت را حضور همه شما عزیزان فعال در عرصه بهداشت تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز