خبرگزاری کار ایران

فرماندار حمیدیه تاکید کرد:

قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در گرو پایبندی به طرح فاصله گذاری اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۴۴۶

فرماندار حمیدیه گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، باید به ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پاینبد باشیم و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنیم.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه پیشگیری بیماری کرونا ویروس در این شهرستان، اظهار کرد: ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری، اجتناب از برگزاری مراسمات به منظور جلوگیری از آحاد جامعه، رعایت روند فعالیت اصناف مجاز برای ارائه خدمات به شهروندان و خطر این ویروس سریع الانتشار و لزوم اتخاذ تدابیر جهت مقابله و کنترل شیوع بیماری و خطرات ناشی از آن به منظور قطع زنجیره‌ای انتقال این ویروس امری ضروری است.

وی با تاکید بر خود مراقبتی عمومی با تکیه بر رعایت اصول بهداشتی فردی و گروهی، اظهار داشت: به منظور تداوم اطلاع رسانی عموم مردم و جلوگیری از عادی سازی روند مقابله با بیماری کرونا و همچنین جهت قطع زنجیره‌ای انتقال و پیشگیری از شیوع آن، در شهر و روستا‌های شهرستان از طریق نصب بنر و... اقدام لازم بعمل آید.

هاشمی بیان کرد: ادارات مربوطه نسبت به اجرای گشت‌های مشترک و مستمر روزانه مبنی بر نظارت بر روند فعالیت صنوف ضروری با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی جهت ارائه خدمات به شهروندان اقدامات لازم را به عمل آورند.

این مقام مسئول ادامه داد: شهرداری حمیدیه با همکاری اداره آبفا و آبفار و هماهنگی مرکز بهداشت و با نظارت کارشناسان بهداشت محیط، نسبت به انجام عملیات لایروبی و آهک پاشی مناطق شهری اقدام و بخشداری‌های مرکزی و گمبوعه با هماهنگی مرکز بهداشت، تمام روستا‌ها و تیپ ۳۹۲ زرهی مسعود آشوری، نسبت به لایروبی و آهک پاشی جو‌های روباز و ماند آب‌های روستا‌های فاقد جوی و جدول اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان حمیدیه تاکید کرد: دستگاه‌های مربوطه نسبت به ضدعفونی و گندزدایی مستمر وسایل و اماکن عمومی، محلات و معابر شهری و جایگاه‌های سوخت و همچنین سوخت گیری به وسیله اپراتور جایگاه، گند زدایی مستمر جایگاه مسافربری با همکاری و استفاده از ظرفیت نیرو‌های جهادی و بسیج انجام شود.

وی با تاکید بر جمع آوری به موقع و دفع پسماند‌های خانگی و ساختمانی، ساماندهی سگ‌های ولگرد در شهر و روستا‌ها و همچنین رعایت بهداشت و اقدامات حفاظت فردی نیرو‌های دستگاه‌های خدماتی، عنوان کرد: مسئولان مربوطه، در خصوص ممانعت و جلوگیری از ورود خودرو‌های حمل مرغ زنده فاقد مجوز و گواهی معتبر دامپزشکی و همچنین از کشتار غیر مجاز دام و نظارت لازم بر روند فعالیت قصابی‌ها و کشتارگاه‌های سطح شهرستان، اقدام لازم به عمل آورند.

شاهین هاشمی در پایان اظهار کرد: اداره مربوطه با همکاری سایر ارگان ها، نسبت به جلوگیری از تجمع ورزشکاران و اجرا نشدن برنامه‌های ورزشی در اماکن ورزشی شهرستان اقدام نمایند.

قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در گرو پایبندی به طرح فاصله گذاری اجتماعی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز