خبرگزاری کار ایران

حاجیان خبر داد:

ادامه‌ کنترل مبادی ورودی و خروجی شادگان/ پلمپ ۵۰۰ واحد صنفی متخلف

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۴۲۷

فرماندار شادگان گفت: محدودیت‌های اعمال‌شده در کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان با جدیت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عصر امروز جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان شادگان با حضور سعید حاجیان فرماندار شادگان و سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و هیئت‌رئیسه دانشکده علوم پزشکی آبادان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و دستگاه‌ها در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شادگان برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه ضمن قدردانی از کادر درمانی و بهداشتی، فرماندهان نظامی و انتظامی، نیروی‌های انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سربازان گمنام امام زمان عج، اظهار کرد: کادر پزشکان، پرستاران  و درمانی و کارکنان بیمارستان، فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و سختی کار این عزیزان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

سعید حاجیان با اشاره به محدودیت‌های اعمال‌شده در شهرستان، افزود: نظارت‌های مستمر و محدودیت‌های اعمال‌شده در کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان  با جدیت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بازاریان و کسبه در راستای اجرای طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در مقابله با ویروس کرونا، گفت: از اجرای طرح تاکنون بیش از ۵۰۰ واحد صنفی غیرضروری که در راستای دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا همکاری ننموده بودند، پلمپ شدند‌.

فرماندار شادگان در پایان تأکید کرد: متخلفان فک پلمپ، برابر دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز