خبرگزاری کار ایران

حاجی زاده مطرح کرد:

لزوم فعال تر شدن کمیته نظارت بر عرصه های نهالکاری شده خوزستان/ضرورت تامین آب نهال های کاشته شده در کانون ریزگردها

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۴۳۷

مدیرکل مدیریت بحران و جانشین استاندار خوزستان گفت: خوزستان سال دائم البحرانی را پشت سرگذشته است، امیدواریم که در سال جدید با بحران های کمتری رو به رو باشیم گرچه کشور از ابتدای سال جدید با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، اما امیدواریم با لطف خدا و با برنامه ریزی های صورت گرفته این بحران نیز از بین برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده در ستاد پیشگیری و مقابله با بحران استان روز شنبه در جلسه تامین آب نهال های کاشته شده در عرصه های ریزگرد، با اشاره به اهمیت بررسی مساله نهال کاری در عرصه های ریزگرد، اظهار کرد: کمیته نظارت در این حوزه باید فعال تر شود و از اعضاء کمیته انتظار می‌رود مباحث کارشناسی، میدانی، نظارت بر قراردادها، انجام اقدامات و کارهای تکمیل نشده را بررسی کنند و دلایل و روند پیشرفت آنها را به ما ارائه دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با تاکید بر تامین آب مورد نیاز نهال های عرصه ریزگرد، بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما نهال ها نیازمند آب هستند و نباید اجازه داده شود خشک شوند، و از امروز باید تامین آب این نهال ها صورت گیرد، همچنین شرکت توزیع برق اهواز همکاری لازم را داشته باشد و تحت هیچ شرایطی برق را قطع نکند.

وی با بیان این که بهره برداری از کانال پورشریفی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است، توضیح داد: کانال های فرعی نیز برعهده اداره کل منابع طبیعی است و در این مورد نیز کمیته نظارت این مسائل را بررسی کنند، موسسه تحقیقات مکلف است مصوبات استانی را تایید کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز