خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهبهان خبر داد:

درگیری در روستای بجک با یک کشته و ۸ زخمی/ آرامش در روستا برقرار است/ قاتل و 7 همدستش دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۹۶۲

درگیری روز ۱۴ فروردین در روستای بجک بهبهان، یک کشته و ۸ زخمی در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان با اشاره به برقراری امنیت کامل در این روستا، گفت: درگیری مسلحانه روز ۱۴ فروردین، بین اهالی روستای بجک بر سر موضوع زمین کشاورزی بوده است که منجر به یک کشته و ۸ نفر زخمی شد.

وی افزود: در حال حاضر شرایط این روستا با حضور و استقرار نیروهای انتظامی‌تحت کنترل کامل بوده و آرامش در روستا برقرار است.

همچنین، فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عوامل این درگیری خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده افزود: نیروی انتظامی دقایقی پس از آغاز درگیری با حضور در محل از ادامه نزاع جلوگیری کرد و در حال حاضر با استقرار نیروهای انتظامی، اوضاع این روستا تحت کنترل است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند در کمترین زمان ممکن قاتل بنام (ی_ج) به همراه هفت نفر دیگر از عاملان اصلی را در شهرستان بهبهان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: یک قبضه سلاح کلاش بکار رفته در صحنه قتل با یک تیغه خشاب و سر نیزه و تعدادی مهمات بکار رفته در درگیری از مخفیگاه قاتل کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز