خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

نصب دو مانیتور علائم حیاتی در مراکز 16 ساعته غربالگری کووید19 در آبادان

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۳۴۰

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از نصب دو مانیتور علائم حیاتی در مراکز 16 ساعته غربالگری کووید19 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نجمه سید آقامیری در خصوص این خبر در گفتگو با ایلنا، اظهار کرد: مانیتور علائم حیاتی که به آن "مانیتورینگ فیزیولوژیک" نیز گفته می‌شود، اطلاعات مربوط به علائم حیاتی بیمار را جمع آوری کرده و در شرایط نامطلوب بیمار، هشدار‌های لازم را به تیم پزشکی و پرستاری اطلاع می‌دهد.

وی افزود: این دستگاه، پارامتر‌های مهمی از وضعیت بیمار مانند ضربان قلب، ضربان نبض، درصد اشباع اکسیژن در خون، وضعیت تنفس، فشار خون، دما و میزان دی اکسید کربن در دَم و بازدَم را برای سهولت خدمات تخصصی بالینی، به کادر درمانی ارائه می‌کند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان ضمن اعلام اینکه در ایام تعطیل و تمامی ایام 4 مرکز 16 ساعته با حضور یک پزشک و یک پرستار، بیماران مشکوک به کرونا را پذیرش می کنند، تصریح کرد: این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ برای مراجعه و معاینه بیماران با علائم تنفسی فعال بوده و مانیتورهای مذکور در مرکز امام رضا(ع) واقع در ایستگاه ۷، سلیج شرقی و مرکز ولی عصر (عج) در کوت شنوف نصب گردیده اند.

سیدآقامیری در پایان از شهروندان خواست تا برای ارزیابی وضعیت خود در مورد بیماری کرونا به سایت salamat.gov.ir مراجعه، و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو بوده و با عدم حضور در اجتماعات و عدم خروج غیر ضروری از منزل مجموعه بهداشتی شهر را در مهار بیماری یاری نمایند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز