خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد:

پیشنهاد اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، گره گشای مشکلات معیشتی و تعطیلی کسب و کارها

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۳۲۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به کنترل روند رشد فزاینده شیوع کرونا اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند گره گشای مشکلات معیشتی مردم و تعطیلی کسب و کارها خواهد شد

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، علی خدادادی در نشست کمیته استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: مردم عزیز ایران در این روز با رای قاطع خود سرنوشت مهمی را برای کشورمان به رهبری امام خمینی(ره) رقم زدند.

وی ضمن تشکر از پزشکان و کادر درمانی، افزود: همه درحال تلاش برای فراهم کردن شرایطی مطلوب و بازگرداندن سلامت به جامعه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه‌ها جهت مقابله با ویروس کرونا وجود دارد، به یاری خدا نتایج مطلوبی را در آینده خواهیم داشت.

خدادادی از کنترل رشد فزاینده روند شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و تصریح کرد: این امر با همکاری و همیاری مردم امکان پذیر شده، براساس آمار سال گذشته میزان ورودی به استان قم ۱۷۵ هزار خودرو بوده که امسال به ۳۵ هزار خودرو کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی تردد در استان خوزستان، گفت: نیاز به تلاش جدی و همکاری تمام آحاد مردم  داریم، اگر تنها ۲۰ درصد جامعه تلاشی برای کنترل شیوع این ویروس نداشته باشند و به نکات بهداشتی توجه نکنند مشکلی حل نخواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: خوشبختانه با توجه به تلاش وزارت بهداشت‌، همکاری مردم و تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور شرایط کشور ما نسبت به کشور‌های دیگر بهتر است و به حالت پایدار نزدیک می‌ شویم.

خدادادی عنوان کرد: در حال حاضر اولویت اول ما کرونا است، اما اگر وضعیت به همین شکل ادامه داشته باشد پیشگیری از شیوع  ویروس کرونا جزء اولویت های بعدی ما خواهد بود و اولویت‌های اجتماعی دیگری جایگزین آن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که شغل آن‌ها در این ایام تعطیل شده با مشکل مواجه هستند، به این منظور پیشنهاد می شود در روزهای آتی با لحاظ کنترل شرایط انتقال بیماری و در نظر گرفتن مشکلات معیشتی و تعطیلی مشاغل مختلف طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت هوشمند به اجرا درآید. فاصله گذاری هوشمند با کارشناسی لازم میتواند راه گشای شرایط این روزهای کشور باشد؛ همچنین پیشنهاد می شود قرار گاهی برای شناسایی افراد آسیب دیده از این بحران تشکیل شود. ماهیگیران هندیجانی، کارگران روز مزد و خیلی افراد دیگر درحال حاضر بیکار هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: در کشورهای دیگر بودجه های زیادی را به اقتصاد خود تزریق کرده‌اند تا این خلاء ایجاد نشود، اما در کشور ما با توجه به تحریم و شرایط سختی که وجود دارد شاید دولت در تنگنا باشد، اما بنا است تا اقداماتی در این راستا صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز