خبرگزاری کار ایران

با مشارکت بخش خصوصی، عمومی و خیرین صورت گرفت؛

تهیه و تامین ۲۱ دستگاه تنفس مصنوعی برای بیمارستان‌های حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۶۵۲

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۲۱ دستگاه تنفس مصنوعی برای بیمارستان‌های حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان با همکاری بخش های اقتصادی خصوصی، عمومی و خیرین تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، هوشان شریعتی امروز دوشنبه ۱۱ فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با مشارکت فعالان اقتصادی بخش عمومی و خصوصی و خیرین سلامت  آبادان 21 دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) براساس نظر فنی کارشناسان تجهیزات پزشکی معاونت درمان  این دانشکده تامین و در دهه اول فروردین ماه جاری تحویل بیمارستان های تابعه گردید.

وی افزود: از این تعداد 9 دستگاه به بیمارستان طالقانی آبادان، 6 دستگاه به بیمارستان ولیعصر خرمشهر، 4 دستگاه به بیمارستان شهید بهشتی آبادان و 2 دستگاه به بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان اختصاص یافت.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: 12 عدد از این دستگاهها توسط شرکت فولاد جهان آرا، 6 دستگاه توسط پالایشگاه آبادان، یک دستگاه توسط خیرین حوزه سلامت و 2 دستگاه نیز توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان تامین شده اند.

شریعتی ادامه داد: همچنین منطقه آزاد اروند، فولاد جهان آرا، نفت و گاز اروندان و فرش و موکت بابل نیز در تامین وسایل حفاظت فردی و سایر تجهیزات مورد نیاز بیمارستانها مشارکت قابل توجهی داشتند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز