خبرگزاری کار ایران

احسان پور اعلام کرد:

شناسایی ۲۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان/ کل مبتلایان ۶۳۱ نفر

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۳۳

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۲۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته(تا ۹ فروردین۹۹) خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی احسان پور با تاکید بر پیگیری اخبار از منابع موثق توسط مردم، اظهار داشت: از مردم عزیز می خواهیم اخبار را فقط از منابع معتبر پیگیری کرده و با خودداری از انتشار اخبار با منابع غیرموثق مجموعه های مسئول را در کنترل این بحران همراهی کرده و در ایجاد آرامش روانی برای همدیگر سهیم باشند.

وی تصریح کرد: ۲۱ مورد جدید خوزستان به تفکیک در اهواز ۶ مورد، شهرستان های آبادان، خرمشهر، دزفول، شوش، شوشتر و بندر ماهشهر هر کدام ۲ مورد، شهرستان های باوی، باغملک و اندیمشک هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ۱ مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته در دزفول اشاره کرد و افزود: با احتساب این مورد متاسفانه تاکنون ۷۵ نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست دادند.

احسان پور گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۷۹ نفر از مبتلایان به کروناویروس در خوزستان پس از بستری و دریافت خدمات درمانی بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۷۷ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته (۸ لغایت ۹ فروردین ۹۹) ۲۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده که به تفکیک زیر است:

اهواز ۶ مورد

بندر ماهشهر ۲ مورد

شوشتر ۲ مورد

دزفول ۲ مورد

شوش ۲ مورد

آبادان ۲ مورد

خرمشهر ۲ مورد

باغملک ۱ مورد

باوی ۱ مودد

اندیمشک ۱ مورد.

آمار قطعی ۶۳۱ مورد مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان از ابتدا تا امروز ۹ فروردین ۹۹ به تفکیک شهرهای استان، به شرح زیر می باشد:

اهواز: ۲۰۰ مورد

دزفول: ۵۹ مورد

خرمشهر: ۵۵ مورد

آبادان: ۴۹ مورد

بندر ماهشهر: ۴۲ مورد

اندیمشک: ۴۰ مورد

شوشتر: ۳۵ مورد

شادگان: ۲۱ مورد

باوی: ۲۰ مورد

شوش: ۱۹ مورد

مسجدسلیمان: ۱۵ مورد

بهبهان: ۱۴ مورد

کارون: ۱۳ مورد

رامهرمز: ۱۲ مورد

امیدیه: ۱۰ مورد

ایذه: ۵ مورد

هندیجان: ۵ مورد

حمیدیه: ۴ مورد

رامشیر: ۳ مورد

باغملک: ۳ مورد

گتوند: ۳ مورد

اندیکا: ۲ مورد

دشت آزادگان: ۱ مورد

آغاجاری: ۱ مورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز