خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:

شناسایی ۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۲۲۶

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ابتلای ۴۰ مورد جدید به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان خبر داد و گفت: با احتساب این موارد تا کنون ۶۱۰ بیمار در استان شناسایی شده اند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی احسان پور اظهار داشت: همچنان از مردم می خواهیم با در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال ویروس ما را در گذر از این برهه همراهی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: موارد جدید به تفکیک ۱۰ مورد در اهواز، ۷ مورد در خرمشهر، ۴ مورد باوی، ۵ مورد دزفول، شهرستان های شوشتر و بندر ماهشهر هر کدام ۳ مورد،  اندیمشک، آبادان، هر کدام ۲ مورد و شهرستان های امیدیه، شوش، مسجدسلیمان و هندیجان هر کدام ۱ مورد بوده است.

وی به فوت ۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: مجموع فوت شدگان تا کنون به ۷۴ مورد رسید، ولی خوشبختانه سیر بهبودی نیز رو به رشد بوده و به ۳۵۶ نفر رسیده است. در حال حاضر ۱۸۰ بیمار مبتلا به کرونا هم در مراکز درمانی استان در حال دریافت خدمات هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته (۷ لغایت ۸ فروردین ۹۹) ۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده که به تفکیک زیر است:

اهواز ۱۰ مورد

خرمشهر ۷ مورد

دزفول ۵ مورد

باوی ۴ مورد

بندر ماهشهر ۳ مورد

شوشتر ۳ مورد

آبادان ۲ مورد

اندیمشک ۲ مورد

شوش ۱ مورد

مسجدسلیمان ۱ مورد

هندیجان ۱ مورد

امیدیه ۱ مورد

با احتساب این ۴۰ نفر تعداد کل مبتلایان استان به ۶۱۰ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز