خبرگزاری کار ایران

احسان پور خبر داد:

۴۶ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان/ کل مبتلایان ۵۷۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۹۰۸

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در سایه بی‌توجهی مردم، کرونا همچنان در خوزستان می‌تازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی احسان پور با اشاره به دوره کمون ۷ الی۱۰ روزه کروناویروس، گفت: این افزایش آمار ابتلا متاسفانه به علت عدم توجه به هشدارها به ویژه در روزهای پایانی سال گذشته توسط برخی از شهروندان بوده است که علی رغم توصیه های مداوم و مکرر همچنان  به خرید شب عید اقدام کرده و به انتشار بیماری در جامعه کمک کردند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان مشاهده شده و این نشان از جدی نگرفتن هشدارها و توصیه توسط برخی از شهروندان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: موارد جدید به تفکیک ۹ مورد در اهواز، خرمشهر و کارون هر کدام ۵ مورد، آبادان۴ مورد، شهرستان های امیدیه، باوی، بهبهان، دزفول و شادگان هر کدام ۳ مورد، اندیمشک و بندر ماهشهر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های حمیدیه، رامهرمز، شوش و مسجدسلیمان نیز هر کدام ۱ مورد بوده است.

احسان پور با اعلام بهبودی و ترخیص ۳۳۳ نفر از ابتدای این اپیدمی در استان، گفت: در حال حاضر ۱۶۶ بیمار در مراکز درمانی استان تحت مداوا هستند.

وی در پایان از فوت ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته استان بر اثر ابتلا به کروناویروس خبر داد و افزود: متاسفانه تاکنون ۷۱ نفر از شهروندان عزیز خوزستانی جان خود را از دست دادند. روز گذشته دو بیمار بستری در اهواز،  یک بیمار در آبادان، یک بیمار در دزفول و دو بیمار در بهبهان فوت شدند.

در ۲۴ ساعت گذشته (۶ لغایت ۷ فروردین۹۹)  ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده که به تفکیک زیر است:

۹ مورد اهواز

۵ مورد خرمشهر

۵ مورد کارون

۴ مورد آبادان

۳ مورد دزفول

۳ مورد باوی

۳ مورد شادگان

۳ مورد امیدیه

۳ مورد بهبهان

۲ مورد بندر ماهشهر

۲ مورد اندیمشک

۱ مورد شوش

۱ مورد رامهرمز

۱ مورد حمیدیه

۱ مورد مسجدسلیمان

با احتساب این ۴۶ نفر تعداد کل مبتلایان استان به ۵۷۰ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز