خبرگزاری کار ایران

شریعتی اعلام کرد:

اعزام ۵۶ بازرس برای رصد عملکرد دستگاه‌های اجرایی خوزستان در مقابله با کرونا/ در خصوص سلامت مردم با هیچ‌کس مماشات نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۵۸۸

استاندار خوزستان گفت: ۵۶ بازرس و سربازرس برای رصد عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان تعیین شده‌اند تا روند عمل به دستورالعمل‌های ابلاغ‌شده در خصوص مقابله با کرونا بررسی و گزارش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز چهارشنبه ۶ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ در حاشیه نشست با بازرسان ویژه کارگروه بازرسی ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در خوزستان، اظهار کرد: ۵۶ بازرس و سربازرس برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های فیزیکی و اداری و عملکرد آن‌ها در سطح جامعه تعیین‌شده تا اقدامات دستگاه‌ها رصد و گزارش شود که در صورت عدم رعایت آن‌ها، تذکرات لازم داده شود.

وی افزود: در حال حاضر کار به‌خوبی پیش می‌رود و این روند باید ادامه داشته باشد. همچنین با دستگاه‌هایی که تاکنون ضعیف عمل کرده و بر ادامه روند خود اصرار دارند، برخوردهای بسیار جدی و سختی با مدیران آن‌ها خواهیم داشت.

شریعتی تصریح کرد: به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و همه تذکر می‌دهم که مطابق دستورالعمل‌ها اقدام کنند تا سلامتی جامعه بیش‌ازپیش حفظ شود و در این زمینه با هیچ‌کس مماشات نخواهیم کرد و آنچه صلاح و خیر مردم است، تاکنون انجام گردیده و بعدازاین هم انجام خواهیم داد.

 

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز