خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان گزارش می‌دهد؛

اهالی روستای ماهور: مسئولان غریبه‌ها را از روستای ما دور کنند/ معاون فرماندار: به بخشدار سردشت ابلاغ کردیم مسافران، روستا را ترک کنند/ دهیار روستای ماهور: هیچ خانواده غیربومی در روستا ساکن نیست

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۵۷۳

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری دزفول، گفت: تمامی مسیرهای منتهی به شهرستان دزفول شامل حمیدآباد، سیاه منصور، جاده اندیمشک چنگولک، سردشت و شهیون به‌منظور پایش موارد ابتلا به کرونا مهار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رحیمی در خصوص پیگیری خبرنگار ایلنا در خصوص اعتراض اهالی روستای ماهور برنجی از توابع شهرستان دزفول بخش سردشت مبنی بر حضور گردشگران غیربومی در این روستا، گفت: با توجه به حساسیت‌های ایجادشده به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی مسیرهای منتهی به شهرستان دزفول شامل حمیدآباد، سیاه منصور، جاده اندیمشک چنگولک، سردشت و شهیون به‌منظور پایش موارد ابتلا به کرونا مهار شده است.

وی در خصوص اعتراض اهالی روستای ماهور برنجی مبنی بر حضور مسافران در این روستا، تصریح کرد: در این مورد به بخشدار سردشت اعلام کردیم با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی و مرکز بهداشت، افراد غیربومی که در محل اسکان کرده‌اند، ضمن رعایت موارد بهداشتی روستا را ترک کنند.

بندر بوذرجمهری دهیار روستای ماهور برنجی نیز در این خصوص به خبرنگار ایلنا، گفت: با تحقیقاتی که در سطح دو روستا انجام شد، مشخص شد خانواده‌هایی که از دیگر استان‌ها وارد روستا شده بودند به دلیل عدم استقبال اهالی و خانواده‌ها در همان ساعات اولیه از روستا خارج شده‌اند.

وی افزود: بنا به دستور فرمانداری دزفول ورود و خروج افراد به روستاها به‌شدت کنترل‌شده و از تجمعات غیرضروری جلوگیری به عمل می‌آید و در حال حاضر هیچ خانواده غیربومی در روستا ساکن نیست.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز