خبرگزاری کار ایران

امیرپور خبر داد:

بهبود کامل و ترخیص بیمار میانسال بعد از شکست کرونا در بندر ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۰۲۰

رئیس بیمارستان صنایع پتروشیمی در بندر ماهشهر، از بهبود و ترخیص نخستین بیمار میانسال مبتلا به کرونا، با وجود بیماری زمینه ای و عمل جراحی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان بندر ماهشهر، در حالی که ۲۹ بهمن ماه خبرنگار ایلنا خوزستان، در گفت‌وگو با رئیس بیمارستان صنایع پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر، خبر ابتلا یک خانم میانسال به ویروس کرونا را رسانه ای و عمل جراحی آپاندیس وی را اعلام کرد، امروز بعد از گذشت ۵ روز خبر از ترخیص این بیمار دارد.

ناصر امیر پور ضمن تایید این خبر اظهار داشت: در حالی که این بیمار به علت ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در بخش یک بیمارستان بستری شده بود در تاریخ ۲۸ بهمن ماه با علت درد شکم ضمن تشخیص صحیح فلگمون آپاندیس لگنی توسط دکتر قهقایی مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وی گفت: بعد از پشت سر گذاشتن عمل جراحی این بیمار به بخش بیماران کرونایی منتقل شد و در همان بخش به طور ویژه رسیدگی های لازم جهت بهبود کامل هر ۲ نوع بیماری توسط کادر درمان این مجموعه انجام شد.

رئیس بیمارستان صنایع پتروشیمی عنوان کرد: ضمن روحیه بالای بیمار گفتنی است که این بهبودی و ترخیص بعد از لطف پروردگار نشانه زحمات، رسیدگی و حُسن توجه پزشکان و پرستاران و مجموعه کادر درمان بیمارستان بوده و کادر درمان با بهبود یافتن و ترخیص بیماران حاد تنفسی انرژی مضاعفی جهت خدمت رساندن به بیماران می گیرند و امروز نیز با خوشحالی از این مهم، این بیمار را بدرقه کردند.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز