خبرگزاری کار ایران

احسان پور خبر داد:

۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۳۵۸

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری در خوزستان به ۵۹ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی احسان پور اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان تشخیص قطعی داده شده که این موارد به تفکیک ۹ مورد در اهواز، در خرمشهر، آبادان، بندر ماهشهر و کارون هر کدام ۲ مورد، شهرستان های شوشتر، ایذه، مسجد سلیمان، شادگان و حمیدیه هر کدام ۱ مورد بوده است، تا مبتلایان به این ویروس به ۴۴۴ مورد در خوزستان افزایش پیدا کند. البته تا کنون ۲۶۶ نفر از این عزیزان بهبود یافته اند و ۱۱۹ بیمار نیز در کل استان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری در خوزستان به ۵۹ نفر رسید.

وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه ریاست دانشگاه علوم پزشکی از مجموعه درمان استان، از همه هم استانی های عزیز درخواست کرد در اسرع وقت به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا مراجعه کرده و در این امر مشارکت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز