خبرگزاری کار ایران

احسان پور اعلام کرد:

۳۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان/ آمار مبتلایان از ابتدا به تفکیک شهرها

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۰۳۶

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و خودداری از هرگونه مسافرت و دید و بازدید، گفت: از مردم خواهشمندیم با رعایت اصول بهداشتی مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان را یاری کنند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی احسان پور اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان تشخیص قطعی داده شده که این موارد به تفکیک ۱۰ مورد در اهواز، ۶ مورد در خرمشهر، شهرستان های اندیمشک و آبادان هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های دزفول، شوش و شوشتر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های امیدیه، بهبهان و رامشیر هر کدام ۱ مورد بوده است تا مبتلایان به این ویروس به ۴۲۲ مورد در خوزستان افزایش پیدا کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری در خوزستان به ۵۷ نفر رسید.

وی مجددا تاکید کرد که این بیماری افراد بالای ۵۰ سال با مشکلات قلبی و دیابت را هدف قرار می دهد و بیماری در افراد جوانتر عمدتا خفیف تر و یا بی علامت است و از این رو حفظ موازین بهداشتی در زمان ملاقات با اعضاء مسن تر خانواده از سوی جوانترها از اهمیت بالایی برخوردار است.

آمار قطعی ۴۲۲ مورد مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان از ابتدا تا امروز ۲ فروردین ۹۹ به تفکیک شهرهای استان، به شرح زیر می باشد:

اهواز: ۱۳۸ مورد

دزفول: ۴۲ مورد

آبادان: ۴۲ مورد

بندر ماهشهر: ۲۹ مورد

اندیمشک: ۳۰ مورد

شوشتر: ۲۸ مورد

خرمشهر: ۲۴ مورد

شادگان: ۱۶ مورد

مسجد سلیمان: ۱۰ مورد

بهبهان: ۱۰ مورد

شوش: ۱۱ مورد

رامهرمز: ۸ مورد

باوی: ۸ مورد

کارون: ۵ مورد

ایذه: ۴ مورد

هندیجان: ۴ مورد

اندیکا: ۲ مورد

امیدیه: ۳ مورد

حمیدیه: ۲ مورد

رامشیر: ۳ مورد

گتوند: ۱ مورد

باغملک: ۱ مورد

دشت آزادگان: ۱ مورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز