خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از کادر درمان صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۴۵۶

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیر ارشد شرایط اضطراری در آستانه سال نو با صدور پیامی، از زحمات کادر درمان صنعت نفت در این منطقه تقدیر نمود‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام تبریک و تشکر سید امید شهیدی نیا از کادر درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت در شهرستان بندر ماهشهر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

جناب آقای دکتر امیر پور

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر

با سلام

در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و تجدید حیات طبیعت، حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه‌ای از قدرت لایزال الهی است تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

فصل بهار نه تنها فصل نو شدن زمین، بلکه فصل آغاز راهی برای دستیابی به امید و آینده ای روشن می باشد.

بی شک همکاران عزیز شما در جامعه پزشکی و پرستاری که در این برهه حساس با تمام توان خود و در راه هدفی مقدس سرشار از ایثار و محبت در حال ارائه خدمت به بیماران هستند شایسته بهترین ستایش و قدردانی می باشند.

اینجانب به نمایندگی از تمامی همکاران خود در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضمن سپاس از  تلاش تمامی پیشگامان گرامی عرصه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر به ویژه عزیزان همکار بهداشت و درمان صنعت نفت که در این ایام بارش باران امید، آگاهی و بهبودی را برای بیماران به ارمغان آورده اند، از صمیم قلب برای این خوبان سالی سرشار از شادابی، سلامتی و موفقیت آرزومندم.

سید امید شهیدی نیا

مدیرعامل ومدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز