خبرگزاری کار ایران

توسط روابط عمومی این شرکت صورت گرفت؛

تشریح اهم اقدامات پیشگیرانه از انتقال کروناویروس در پتروشیمی مارون

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۰۸۶

شرکت پتروشیمی مارون از بدو ورود کروناویروس در کشور عزیزمان، با تشکیل کمیته مدیریت بحران و تهیه سناریوهای مختلف، فعالیت های اجرایی خود را در سطح خانواده بزرگ مارون و مسئولیت‌های اجتماعی شهرستان به مورد اجرا درآورد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی مارون، این شرکت از بدو ورود ویروس کرونا در کشور عزیزمان، با تشکیل کمیته مدیریت بحران و تهیه سناریوهای مختلف، انجام فعالیت های آموزشی از جمله تهیه بنر، برنامه های آموزش مجازی، استند و دیگر موارد لازم، فعالیت های اجرایی خود را در سطح خانواده مارون و مسئولیت های اجتماعی شهرستان به مورد اجرا درآورد.

اداره HSE پتروشیمی مارون به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مجتمع و حفظ سلامتی کارکنان اقدام به ارائه آموزش های لازم به کلیه بخش های خدماتی و همچنین  آموزش های مجازی به کلیه کارکنان، بمنظور حفظ بهداشت فردی نیز اقدام به تحویل ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش برای پرسنل و خانواده محترم آنها نموده است.

براساس این گزارش، اداره HSE شرکت علاوه بر نظارت دقیق برگندزدایی ساختمان های اداری، بهره برداری اقدام به پایش کارکنان و برنامه های مراقبتی از کارکنانی که دارای(دیابت، فشار خون ، مشکلات قلبی) و دیگر بیمارها  می‌باشند نموده و این پایش بصورت مستمر در حال انجام است.

گفتنی است، جهت جلوگیری از ورود پرسنل بیمار به مجتمع و کاهش زنجیره انسانی، اداره حراست پتروشیمی مارون نیز با ارائه آموزش های لازم به کارکنان خود و تجهیز این اداره به دستگاه های تب سنج لیزری، اقدام به غربالگری کلیه کارکنان از بدو ورود به مجتمع و هنگام خروج می‌نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز