خبرگزاری کار ایران

احسان پور اعلام کرد:

تشدید تمهیدات تشخیصی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز / ۵۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۰۶۹

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شده، گفت: با احتساب این موارد مبتلایان قطعی استان به ۳۰۶ مورد رسید.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی احسان پور اظهار داشت: موارد جدید به تفکیک در اهواز ۸ مورد، بندر ماهشهر ۸، آبادان ۷، دزفول ۷، شادگان ۵، اندیمشک ۳، شوشتر ۳ و شهرستان های مسجدسلیمان، شوش، خرمشهر و بهبهان هر کدام ۲ مورد و شهرستان های ایذه، باوی، رامشیر و رامهرمز هر کدام یک مورد بوده است.

وی بیان کرد: در این ۲۴ ساعت ۵ مورد فوتی ثبت شده تا شمار موارد فوتی به ۳۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۳۲ نفر در استان بهبود یافته و در حال حاضر ۱۳۶ نفر نیز در بیمارستان های کل استان بستری هستند.

لازم به ذکر است، طبق دستور مقام وزارت بهداشت کلیه اقدامات تشخیصی، درمانی و دارویی بیماران مبتلا یا مشکوک به این بیماری در استان خوزستان رایگان می باشد.

با توجه به تداوم پیک این بیماری همچنان از هم استانی های عزیز تقاضمندیم که توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و به دستورالعمل های ارائه شده از سوی مقامات استانی پایبند باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز