خبرگزاری کار ایران

تذکر دانشکده علوم پزشکی آبادان به شهرداری

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۰۰۹

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به شهرداری این شهرستان به خاطر کوتاهی در انجام وظایف تعیین‌شده در مبارزه با ویروس کرونا تذکر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، شکرالله سلمان زاده ظهر امروز اظهار داشت: طی روزهای گذشته شاهد تشدید اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا بودیم و مصوبات اخیر را برای اقدامات پیشگیرانه تعیین کردیم.

وی با تایید اعلام وضعیت قرمز در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان، تاکید کرد: مصرانه خواهشمندیم که شهروندان در شرایط کنونی تنها برای کارهای ضروری و با حداقل تردد به بیرون از خانه مراجعه کنند و بدانند که در این وضعیت در خانه ماندن بهترین درمان است.

سلمان‌زاده بیان کرد: در چنین شرایطی در حالی‌که هشدارهای بهداشتی به صورت مستمر در حال انتشار است، متاسفانه مجموعه شهرداری آبادان نسبت به وظایفی که برعهده دارد کوتاهی کرده و با توجه به اینکه موضوع سلامت عمومی در میان است به هیچ عنوان از این قصور به سادگی عبور نخواهیم کرد.

وی در همین خصوص افزود: اگر شهرداری آبادان نسبت به فعالیت‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا برعهده دارد اقدامی عاجل و سریع نکرد، بنا به وظیفه ذاتی مجبور هستیم که این کوتاهی را به مراجع قضایی اعلام نماییم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در شرایطی که کادر بهداشت و درمان با همراهی گروه‌های مردمی و سازمان‌های مرتبط به صورت جدی و جهادی در حال خدمات‌رسانی بی‌وقفه و شبانه‌روزی هستند، این انتظار از شهرداری آبادان وجود دارد که حداقل در چنین شرایطی به وظایف خود به درستی عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز