خبرگزاری کار ایران

شریعتی خبر داد:

افزایش ۶۰ تخت آی سی یو در خوزستان طی ۶ ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۰۷۷

استاندار خوزستان گفت: در ۶ ماه آینده با همکاری ستاد فرمان امام(ره)، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و استانداری حدود ۴۰ تا ۶۰ تخت آی سی یو افزوده خواهد شد تا در حد بضاعت بتوان این کمبود را رفع کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه افتتاح بخش “آی سی یو” بیمارستان شهید بقایی اهواز با بیان اینکه به همت اداره بهداری سپاه جنوب، هفت تخت آی سی یو مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار کرد: استان خوزستان حداقل با کمبود ۸۰ تخت آی سی یو مواجه است.

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاری در بخش تجهیز آی سی یو بهداشت و درمان استقبال می کنیم، گفت: در ۶ ماه آینده با همکاری ستاد فرمان امام(ره)، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و استانداری خوزستان، حدود ۴۰ تا ۶۰ تخت آی سی یو به استان خوزستان افزوده خواهد شد تا در حد بضاعت بتوان این کمبود را رفع کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به همکاری قرارگاه کربلا سپاه جنوب، افزود: در بحث کرونا حدود ۸۰ هزار متر مربع گند زدایی بر عهده این عزیزان بود که در حال انجام است، از طرفی تعدادی آمبولانس نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قرار دادند و امروز هم این هفت تخت آی سی یو را آماده بهره برداری نمودند که بنده بابت این زحمات و همراهی ها از این عزیزان تشکر می کنم.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه هنوز ظرفیت لازم برای پذیرش بیماران کرونایی را داریم، بیان کرد: باید تلاش بشود که کمترین افراد به بیماری کرونا مبتلا شوند و باید بیمار یابی ها قوی تر بشود، و مردم باید به دستورالعمل ها و نکات بهداشتی و درمانی توجه کنند.

شریعتی در پایان، ظرفیت های استان در بخش زیرساخت های درمانی و پذیرش بیماران کرونایی را خوب ارزیابی کرد و گفت: شرایط فعلا پایدار اما شکننده است و باید همه با هم کمک کنیم تا از این وضعیت پایدار بماند و شیب نزولی پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز