خبرگزاری کار ایران

در پی اهمیت سلامتی شهروندان صورت گرفت؛

سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی در اهواز با محدودیت انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۸۰۶

اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در اطلاعیه ای از محدودیت خدمات دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز از امروز شنبه ۲۴ اسفندماه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، در این اطلاعیه چنین آمده است:

بیست شبانه روز از تلاش بی وقفه پرسنل سخت کوش سازمان اتوبوسرانی و همکاری طلاب حوزه های علمیه اهواز برای ضدعفونی اتوبوس های شهری می گذرد.

از آغاز پیدایش ویروس کرونا در کشور و پیش از هر دستورالعملی، با اتحاد، تلاش و یک دلی، کلیه اتوبوس ها و پایانه های درون شهری بصورت شبانه روزی شستشو، نظافت، پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی انجام شده است.

در حال حاضر که ویروس کرونا در شرایط اوج خود قرار دارد، موسی شاعری شهردار کلانشهر اهواز با هماهنگی استاندار خوزستان در اقدامی پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، دستور توقف و محدودیت سرویس دهی اتوبوس های درون شهری را تا اطلاع ثانوی صادر کرد.

برنامه سرویس دهی در بخش اول از ساعت ۶/۱۵ الی ۸/۳۰ صبح و در بخش دوم از ساعت ۱۴/۳۰ الی ۱۶ با تمام ظرفیت در کلیه خطوط برای رفاه حال کارمندان و کارگران که می بایست در محل کار خود حاضر شوند، انجام می شود.

تصمیم محدودیت و تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز در جهت سلامتی شهروندان و شکست سریع تر ویروس کرونا گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز