خبرگزاری کار ایران

فرماندار شادگان:

تالاب شادگان بر روی گردشگران بسته شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۷۱۷

فرماندار شادگان از اعمال پایش ویژه در ورودی‌های این شهرستان به منظور کنترل و مقابله با بیماری کرونا خبر داد و گفت: تالاب بین‌المللی شادگان بر روی گردشگران بسته شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سعید حاجیان در  جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با بیماری کرونا دانشکده علوم پزشکی آبادان در این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور  ورود گردشگر و میهمان نوروزی به شادگان ممنوع است و تالاب بین‌المللی شادگان نیز تا پایان بحران کرونا در کشور بر روی گردشگران و میهمانان نوروزی بسته است.

فرماندار شادگان گفت: از امروز نیز با استقرار نیروی انتظامی در ورودی‌های شهر شادگان از ورود گردشگر و مسافر به این شهرستان جلوگیری می شود، همچنین هر فردی که قصد ورود به شهرستان شادگان را داشته باشد در ورودی‌های شهر پایش و در صورت نیاز به مراقبت به بیمارستان شهید معرفی شادگان منتقل می شود.

حاجیان تصریح کرد: شهرداری شادگان و دهیاری‌ها روزانه شست‌وشو و ضدعفونی اتوبوس‌های شهری، تجهیزات پسماند، بوستان‌ها، ترمینال، میدان میوه‌وتره‌بار، مبلمان شهری و معابر اصلی شهر و روستاها را انجام می‌دهند.

وی افزود: مرحله اول ضدعفونی گسترده معابر پر تردد شهری یکشنبه هفته گذشته و مرحله دوم آن نیز  با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان امروز چهارشنبه با دقت در حال انجام است.

فرماندار شادگان اظهار کرد: تلاش‌های بسیاری برای ضدعفونی و شست‌وشوی مراکز مختلف با نظارت مرکز بهداشت در حال انجام است، اما بیشترین تاثیر جلوگیری از شیوع این ویروس رعایت فرهنگ شهروندی مناسب و تردد نکردن غیرضروری شهروندان است.

حاجیان با تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: رعایت کامل بهداشت فردی و عمومی و ماندن در خانه، بهترین راهکار برای مقابله با کرونا است که همه شهروندان باید برای مهار این بیماری، دستورالعمل های کارشناسان را جدی گرفته و به آن عمل کنند.

تالاب شادگان بر روی گردشگران بسته شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز