خبرگزاری کار ایران

قدردانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از همکاری نیروهای انتظامی، امنیتی، قضایی و اصحاب رسانه خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۵۸۰

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در طی روزهای اخیر بیمارستان های این دانشگاه با حجم قابل ملاحظه و فزاینده ای از بیماران با مسمومیت های مشروبات الکلی تقلبی مواجه شد، کنترل این امر جز با همکاری بی شائبه ی سایر ارگان ها از جمله نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی و همراهی اصحاب رسانه میسر نبود.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، علی احسان پور با بیان اینکه در طی روزهای اخیر بیمارستان های این دانشگاه با حجم قابل ملاحظه و فزاینده ای از بیماران با مسمومیت های مشروبات الکلی تقلبی مواجه شد، اظهار داشت: این مسئله در کنار بحران کروناویروس فشار زیادی بر سیستم‌ درمانی استان بویژه اهواز ایجاد کرده بود به گونه ای که کنترل این امر جز با همکاری بی شائبه ی سایر ارگان ها از جمله نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی و همراهی اصحاب رسانه میسر نبود.

وی بیان کرد: خوشبختانه از مراجعه ۲۱۸ نفر در تاریخ ۱۷ اسفندماه با مسمومیت های شدید ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی و مسموم این آمار در روز گذشته به حدود ۷۰ نفر رسید که این امر جز با ورود به موقع نیروهای انتظامی، امنیتی، قضایی و همراهی اصحاب رسانه استان امکان پذیر نبود.

احسان پور این حجم از همکاری بین بخشی را قابل تحسین عنوان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز مراتب قدردانی خود را از کلیه ارگان های مرتبط و نیز مردم فهیم خوزستان اعلام می دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان اعلام کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی با بسیج همگانی کلیه بخش ها و نیروهای خود آمادگی لازم برای خدمات رسانی شبانه روزی به مردم را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز