خبرگزاری کار ایران

نامه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران به استاندار خوزستان:

سفر مسافران نوروزی به خوزستان ممنوع شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۹۱۴

۱۸۰ نفر اعضاء هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهوز طی نامه با استاندار خوزستان خواهان جلوگیری و ممنوعیت از سفر به این استان در تعطیلات نوروزی شدند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، متن نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر شریعتی

استاندار محترم خوزستان

با سلام و آرزوی تندرستی

همان طورکه می دانیم، بحران حاصل از شیوع ویروس کرونا در کشور، چنان عمیق است که آثار متعدّد روانی، اجتماعی و اقتصادی آن در سال جدید نیز گریبان‌گیر کشور خواهد بود؛ هرچند که تلاش ‌های شبانه‌روزی همۀ کسانی که در این مدّت برای کنترل و درمان این بیماری فداکاری کرده‌اند، شایان تقدیر است و در یادها می ماند.

از آنجا که شیوع ویروس کرونا در تمامی استان های کشور، موجب نگرانی آحاد مردم شده، از جناب عالی انتظار داریم که برای کاهش احتمال به مخاطره افتادن سلامت جسمی و امنیت روانی شهروندان خوزستانی، همچنین پاسخگویی به بخشی از خواسته‌های مردم و مصون نگه داشتن این استان از غیرقابل کنترل شدن بحران پیش رو و کمبودهای درمانی، با تصمیمی راهبردی، نسبت به ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به استان خوزستان، عدم ارائۀ خدمات به آنان و نیز سایر اقدامات مترتّب بر تصمیم اخذ شده، به سرعت و با درایت، اقدام نمایید.

ما امضاء کنندگان این درخواست به عنوان اعضاء هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، مصرّانه از جناب عالی می خواهیم که با ابلاغ موافقت خویش با این درخواست و اعلام آن به تمامی دستگاه‌های تابع در مدیریت این بحران، موجب دلگرمی شهروندان استان خوزستان را فراهم آورید. به علاوه، برخی از اقدامات عملی زیر تاثیرگذار خواهد بود:

  • ستاد بحران استان، متناسب با وضعیت پیش آمده، برنامه های ویژه ای را مدنظر داشته باشد و به جز متخصصان و کارشناسان مورد تایید وزارت بهداشت، از دخالت گروه های دیگر در تنظیم این برنامه ها پیشگیری کند.
  • تصویب ممنوعیت سفر به خوزستان و بالعکس در کمیته ملی مقابله با کرونا.
  • تعطیلی تمامی مهمان پذیرها، هتل ها و مراکز گردشگری از یک هفته پیش از عید و پیشگیری از ورود به مناطق طبیعی گردشگری استان.
  • ممنوعیت  چادر زدن در پارک ها و تفریحگاه های استان.
  • ممنوعیت گشت و گذارهای داخل استانی.
  • ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسمی که اجتماع انسانی در آن، وجود داشته باشد.

از توجه و اقدام شما سپاسگزاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز