خبرگزاری کار ایران

محمدیان خبر داد:

واگذاری اداره امور شهرک صنعتی شماره 2 دزفول به شرکت خدماتی/افزایش مشارکت صنعت گران و کاهش هزینه ها با اجرای قانون واگذاری امور شهرک ها

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۶۷۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از واگذاری اداره امور شهرک صنعتی شماره 2 دزفول به شرکت های خدماتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه اداره امور شهرک صنعتی شماره 2 دزفول به شرکت های خدماتی واگذار شده است، گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک های صنعتی، تاکنون اداره امور 13 شهرک صنعتی به شرکت های خدماتی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه قانون واگذاری اداره امور شهرک ها و نواحی صنعتی در سال 1387 در مجلس شورای اسلامی مصوب شد، اظهار داشت: طبق قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک های صنعتی به شرکت های خدماتی، شهرک ها و نواحی صنعتی که حائز شرایط واگذاری می باشند به شرکت های خدماتی که اعضای آن در واقع مدیران و نمایندگان واحدهای تولیدی همان شهرک و ناحیه صنعتی هستند، واگذار می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، افزود: براساس شرایط آیین نامه واگذاری، شهرک ها و نواحی صنعتی که بیش از 75 درصد از اراضی آنها واگذار شده است و چنانچه در شهرک های صنعتی 25 واحد و در نواحی صنعتی 15 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده وجود داشته باشد حائز شرایط واگذاری به شرکت های خدماتی می باشند.

محمدیان با بیان اینکه واگذاری اداره امور شهرک ها و نواحی صنعتی یک فرآیند مستمر می باشد، گفت: درصورتی که هر کدام از شهرک ها و نواحی صنعتی مشمول قانون واگذاری باشند، با ثبت شرکت خدماتی مربوطه مراحل واگذاری انجام خواهد شد.

وی واگذاری اداره امور شهرک های صنعتی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: با این روش مشارکت صنعتگران در اداره امور شهرک ها افزایش، و هزینه های نگهداری کاهش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز