خبرگزاری کار ایران

سرهنگ دالوند خبر داد:

کشف ۸۲۰ لیتر الکل و ۷۲۴۰ لیتر مواد شوینده و ضدعفونی احتکار شده در اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۲۸۶

فرمانده انتظامی اهواز از کشف ۸۲۰ لیتر الکل و ۷۲۴۰ لیتر مواد شوینده و ضدعفونی احتکار شده و دستگیری ۵ محتکر در روز گذشته این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی جامعه در امر مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم شهروندان به مواد شوینده و ضدعفونی کننده و متاسفانه، فرصت طلبی برخی سودجویان از وضعیت به وجود آمده، طرح شناسایی و دستگیری محتکران و سودجویان عرصه توزیع لوازم بهداشتی در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۴ و ۳۳ اهواز موفق شدند طی سه عملیات جداگانه و با انجام اقدامات اطلاعاتی دو محل نگهداری و دپوی الکل و یک کامیون حاوی مواد شوینده و ضدعفونی کننده احتکار شده را در سه نقطه متفاوت از شهر اهواز شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، ۵ متهم را در خصوص احتکار الکل و مواد شوینده و ضدعفونی کننده دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در بازرسی از محل نگهداری الکل و مواد شوینده و ضدعفونی احتکار شده ۸۲۰ لیتر الکل و ۷۲۴۰ لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند، از عزم جدی پلیس در برخورد با محتکران سلامتی شهروندان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز