خبرگزاری کار ایران

در راستای حفاظت از محیط زیست صورت گرفت؛

تقدیر انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان از دادستان دشت آزادگان

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۹۲۹

مدیرعامل انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان در پیامی از اقدامات دادستان دشت آزادگان تقدیر نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

حجت الاسلام و المسلمین آقای پیوند، دادستان محترم شهرستان دشت آزادگان به عنوان مدعی العموم با عدالت محوری و اقدام ارزشمند و خالصانه خود اثرات بسیار مثبتی در دفاع از حقوق عامه داشته است که سر سلسله این تلاش‌ها، امر مهم حفاظت از محیط زیست بوده است.

اتکاء و قاطعیت در اجرای قانون و نیز تعامل و استفاده از ظرفیت‌های گرانبهای سازمان های مردم نهاد و ارج نهادن به مطالبات مردمی بر پایه مستندات علمی پیشکسوتان دانشگاهی کشور باعث گردید تا روز شنبه مورخ ۹۸/۱۲/۱۷ شاهد صدور دستور توقف مالچ پاشی نفتی در منطقه بیت کوصر باشیم.

صدور چنین حکمی از سوی دادگستری دشت آزادگان در آستانه زادروز با سعادت محور عدالت دنیا و آخرت حضرت علی (ع) را به فال نیک گرفته و امید است که دیگر مراکز قضایی از این روش شجاعانه، آگاهانه و قانون محور در اجرای عدالت، حفظ محیط زیست و سرمایه های ملی تبعیت نمایند.

ضمنا اشاره دارد که کلیه مجوزات صادره به شرکت پیمانکاری مربوطه توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان صورت گرفته بود که بجای حفظ و صیانت از منابع طبیعی استان، خود مسبب مشکلات عدیده ای برای پایداری زیست بوم شنزارهای استان شده بود.

شبنم قنواتی زاده

مدیرعامل انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز