خبرگزاری کار ایران

شریعتی در آئین راه اندازی کارگاه تولید ماسک در خرمشهر:

کاهش مراجعات بیمارستان رازی اهواز از حدود ۴۰۰ به ۱۴۴ نفر در روز

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۷۴۰

استاندار خوزستان گفت: تعداد مراجعین به بیمارستان در حال کاهش است. به طوریکه هفته گذشته مراجعین بیمارستان رازی در ۲۴ ساعت شبانه روز حدود ۴۰۰ نفر بود که این رقم در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۴۴ نفر رسیده است که این امر نشان می‌دهد که با اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف موفق شدیم وضعیت را مدیریت کنیم و روند رو به کاهش باشد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، کارگاه تولید ماسک در خرمشهر روز شنبه ۱۷ اسفندماه با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل مدیریت بحران استان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

غلامرضا شریعتی در آئین بهره برداری از این مرکز، گفت: یکی از کمبودهایی که در زمینه پیشگیری از کرونا وجود دارد موضوع ماسک است که به همت شرکت فولاد خوزستان و با حمایت هایی که داشتند و کمک های که دانشگاه علوم پزشکی انجام داد توانستیم این کارگاهی که طرف قرارداد شرکت فولاد است جهت تولید ماسک های پارچه های مطابق استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت راه اندازی نماییم.

استاندار خوزستان افزود: در این کارگاه روزانه بین ۳ تا ۴ هزار ماسک تولید می شود و بین مردم و بیمارستان هایی که نیاز دارند توزیع خواهد شد.

شریعتی توضیح داد: این ماسک ها قابل شستشو بوده و تا یک هفته قابل استفاده است و امیدواریم بتوانیم نیاز به این آیتم بهداشتی را در حد امکان پاسخ دهیم.

استاندار خوزستان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، گفت: خوشبختانه روند اقدامات و تمهیدات جهت کنترل شرایط در استان به خوبی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تعداد مراجعین به بیمارستان در حال کاهش است به طوریکه هفته گذشته مراجعین بیمارستان رازی در ۲۴ ساعت شبانه روز حدود ۴۰۰ نفر بوده است که این رقم در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۴۴ نفر رسیده است که این امر نشان می‌دهد که با اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف موفق شدیم وضعیت را مدیریت کنیم و روند رو به کاهش باشد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: عمده بیماران بستری شده بهبود یافته و ترخیص شده اند. تا امروز ۶۲ مورد مثبت در استان شناسایی شده که از این تعداد ۳۰ نفر ترخیص شده اند و امیدواریم با تداوم مدیریت شرایط و همکاری و همراهی مردم و عمل به توصیه ها از جمله پرهیز از ترددهای غیرضروری و لغو کلیه اجتماعات مذهبی، خانوادگی جشن ها و …. شرایط در استان به صورت کامل کنترل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز