خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

انعقاد دو تفاهم نامه با شرکای اجتماعی خوزستان/ آغاز ارتباط مؤثر میان شرکای اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از ۱۸ سال

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۴۶۴

در راستای اجرای سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دو تفاهم نامه میان این اداره کل و کانون‌های انجمن‌های صنفی کارفرمایی و بازنشستگان و مستمری بگیران خوزستان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، امروز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در راستای اجرای سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ترویج توسعه و تقویت تشکل‌های کارفرمایی و کارگری و همچنین به منظور هم افزایی توانمندی‌های تشکل‌های صنفی کارفرمایی در رفع مشکلات صنفی مرتبط با حوزه روابط کار و همکاری گسترده تر این تشکل‌ها با یکدیگر، این تفاهم نامه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و کانون انجمن های صنفی کارفرمایی منعقد شد.

همچنین تفاهم نامه دیگری در راستای سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر توانمندسازی بیشتر تشکل‌های کانون‌های بازنشستگی و به منظور هم افزایی بیشتر تشکل‌های صنفی کانون‌های بازنشستگی در رفع مشکلات بازنشستگان و همکاری گسترده به این تشکل‌ها با یکدیگر ما بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر  استان منعقد شد.

در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه ها ارسلان غمگین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: کارگران، کارفرمایان و تعاونگران کشور همواره در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب در صف اول بوده و هستند. 

وی بر نقش تشکل‌ها در تحقق شعار کلیدی اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران عزیز طیف وسیعی از جامعه را در بر می گیرند.

غمگین تصریح کرد: نباید اجازه دهیم فضای یأس در جامعه کار و تولید ایجاد شود و در این بین نقش شرکای اجتماعی بسیار سازنده و راهگشا است.

وی تشکل‌های خوزستان را جزو موفق‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین تشکل‌های کشور خواند و عنوان کرد: حمایت از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران را یکی از وظایف اصلی خود می‌دانیم.

غمگین ادامه داد: تشکل‌ها و شرکای اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان جزو موفق‌ترین و منسجم‌ترین تشکل‌های کشور هستند و بیشترین میزان همراهی و همکاری بین اداره کل با این تشکل‌ها برقرار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، بیان کرد: وضعیت نامناسبی که سال‌ها بر رابطه شرکای اجتماعی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان حاکم بود بعد از ۱۸ سال، دوران طلایی خود را آغاز کرده و در مدیریت جدید، فصل نوینی از همدلی و همراهی میان این اداره کل با شرکای اجتماعی خود آغاز شده است.

گفتنی است، در ابتدای  این نشست، رییس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان خوزستان و همچنین رییس کانون بازنشستگاه و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان خوزستان به ارائه گزارشی از وضعیت موجود کانون‌های خود پرداختند.

انعقاد دو تفاهم نامه با شرکای اجتماعی خوزستان/ آغاز ارتباط مؤثر میان شرکای اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از ۱۸ سال

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز