خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ابتلای یک مورد جدید به کرونا ویروس در شادگان

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۸۲۵

رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: جواب آزمایش کرونا ویروس یک نفر جدید در شهرستان شادگان امروز مثبت اعلام شد که در بیمارستان طالقانی آبادان بستری شده است.

شکرالله سلمان‌زاده امروز سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه، در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه تاکنون ۱۹۳ نفر مورد مشکوک به کرونا ویروس در این بیمارستان بستری شدند.

وی افزود: ۱۲۳ نفر از آنها بیشتر علائم سرماخوردگی، شبیه آنفولانزا و سایر بیماری های حاد تنفسی را داشتند که ترخیص شدند.

سلمان زاده از یک نفر جدید مبتلا به کرونا ویروس در شهرستان شادگان خبر داد و عنوان کرد: این‌فرد که نتیجه آزمایش مثبت امروز مشخص شده است در بیمارستان طالقانی بستری است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون ۵ نفر مورد مثبت ابتلا به کرونا ویروس در حوزه دانشکده علوم‌ پزشکی آبادان مشخص شده که یک تن از آنها فوت کرده و چهار نفر از آنها بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص وضعیت جسمانی دکتر صفری، پزشک عمومی آبادان نیز اشاره کرد: حال عمومی او خوب گزارش شده و جهت اخذ نمونه برای آزمایش کرونا، در قسمت ایزوله بخش اورژانس بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان بستری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز