خبرگزاری کار ایران

با هدف پیشگیری از شیوع کرونا درخوزستان؛

۱۳۶ باب قلیان سرا در اهواز پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۳۳۲

فرمانده انتظامی اهواز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پلمب ۱۳۶ باب قلیان سرا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی اتخاذ تصمیمات گرفته شده و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همچنین در پی مطالبات مردمی در راستای اجرای طرح پاکسازی پارکها تفرجگاه ها و اماکن عمومی نقاط مختلف به ویژه جاده ساحلی شمالی و جنوبی شهر اهواز از عرضه قلیان و پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضایی، این طرح به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ دالوند افزود: در انجام این طرح که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان صورت گرفت، تعداد ۱۳۶ واحد قهوه‌خانه پلمپ، با عرضه کنندگان سیار قلیان در پارک ها و تفرجگاه های جاده ساحلی برخورد و تعداد ۲۱۰۰ جام قلیان از سطح مناطق اشاره شده جمع‌آوری شد و ۴۷ نفر نیز به دلیل ارتکاب تخلفات صنفی در این راستا دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

این مقام انتظامی در ادامه عنوان کرد: این پلیس در نظر دارد تا با هماهنگی مقام قضایی و با حضور نماینده شبکه بهداشت و همچنین اصحاب رسانه، نسبت به معدوم کردن قلیان های جهان آوری شده اقدام کنند.

فرمانده انتظامی اهواز در پایان، ضمن اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای طرح انجام گرفته، خاطرنشان کرد: طرح پلمپ واحدهای صنفی متخلف به صورت جدی در دستور کار پلیس می باشد و کسانی که اقدام به قانون‌شکنی و فک پلمب  نمایند، برابر حکم مقام قضایی مورد پیگیری و برخورد قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز