خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

برتری اتاق فکر تعاون خوزستان در میان ۳۱ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۰۶۵

اتاق فکر تعاون خوزستان به عنوان پیشتاز و پیشگام در میان ۳۱ استان کشور معرفی شد. استان های اصفهان با ۶۵ امتیاز و بوشهر با ۶۱ امتیاز در جایگاه دوم و سوم اتاق های فکر قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مدیرکل دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارسال نامه ای به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از انتخاب اتاق فکر خوزستان به عنوان اتاق فکر برتر در میان ۳۱ استان کشور خبر داد .

در نامه "مسلم خانی" آمده است: با عنایت به ترکیب و ساختار بهینه اتاق فکر خوزستان براساس مفاد نظام نامه پژوهشی، آن اداره کل در طرح انتخاب اتاق فکر برتر و پژوهش های برتر، حائز رتبه نخست شناخته شده است.

این ارزیابی ها با هدف افزایش کیفیت، مطلوبیت، کارایی و اثر بخشی اتاق های فکر حوزه تعاون انجام گرفت؛ به این نحو که اتاق های فکر ۳۱ استان در ۴ بخش اتاق فکر برتر، میکروپروژه برتر، پایان نامه برتر و مقاله برتر مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت اتاق فکر خوزستان توانست با توجه به ترکیب و ساختار عملکرد و انطباق بهینه با ضوابط مندرج در نظامنامه پژوهش، با کسب امتیاز ۷۴ به عنوان رتبه نخست کشوری در بخش اتاق فکر برتر دست یابد.

گفتنی است، در این ارزیابی، استان های اصفهان با ۶۵ امتیاز و بوشهر با ۶۱ امتیاز در جایگاه دوم و سوم اتاق های فکر قرار گرفتند.

همچنین براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی از مدیران کل، معاونان امور تعاون و کارشناسان رابط اتاق های فکر این استان ها تقدیر و تشکر متناسب و درخور انجام می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز