خبرگزاری کار ایران

هنرنمایی دوباره خوشنویسان هندیجانی در آزمون زمستانه

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۳۲۶

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: آزمون سراسری انجمن خوشنویسان در دیماه ۹۸ برگزار شد و هنرجویان هندیجانی با قبولی در این آزمون درخشش دوباره ای از خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مسعود میرزاپور با اعلام این خبر اظهار کرد: بسیار خرسندیم که انجمن نوپای خوشنویسان در هندیجان توانسته پابه پای سایر انجمن ها در سراسر کشور حرکت کرده و در مرتبه های حرفه ای و تخصصی، حائز قبولی شوند.

وی افزود: هنرجویان در این دوره توانستند در رشته نستعلیق؛ سطح ممتاز ۱ نفر، شکسته نستعلیق سطح ممتاز ۱ نفر، نستعلیق سطح عالی (در سه بخش چلیپا کتابت و ثلث ۱ نفر)، در سطح عالی کتابت ۱ نفر و چلیپا ۲ نفر توانستند حائز قبولی قطعی شوند.

میرزاپور ادامه داد: انجمن خوشنویسان هندیجان در دوره های خوش، متوسط و مقدماتی هم مجموعا ۷ نفر قبولی داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از قبولی هنرجویان دوره خط تحریری هم خبر داد و گفت: ۷ نفر دیگر از هنرجویان در خط تحریری توانستند دوره تکمیلی و پیشرفته را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی با تقدیر از رئیس فعال انجمن خوشنویسان هندیجان که در پایداری، توسعه و شکوفایی فعالیت های هنری در هندیجان زحمات و مرارت های فراوانی کشیدند، افزود: فعالیت های همه ی انجمن های فرهنگی و هنری در هندیجان با مدیریتی جهادی صورت می گیرند و می طلبد تا خانواده ها برای بهره مندی خود و فرزندان خود از این برنامه ها و فعالیت ها که تعالی روح و اخلاق را در پی دارد در مسیر تحقق توسعه همه جانبه در هندیجان گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز