خبرگزاری کار ایران

در نشست کاری در موقعیت عملیاتی دکل حفاری ۴۴ فتح صورت گرفت؛

رایرنی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران در باب همکاری های مشترک

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۶۷۸

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان و مدیرخدمات شرکت ملی حفاری ایران در نشست کاری در موقعیت عملیاتی استقرار دکل حفاری 44 فتح درباره همکاری و هماهنگی های مشترک در موضوع تامین سوخت رایزنی و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در نشست که روز دوشنبه (پنجم اسفندماه) برگزار شد، نعمت الله نجفی و حمید باران گر، معاونان منطقه و مسئولان عملیات شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان و سرپرست ترابری، رئیس عملیات حفاری و تعدادی از مسئولان مرتبط در شرکت ملی حفاری حضور داشتند.

در این نشست نجفی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان با اشاره به ظرفیت ها و توان عملیاتی این شرکت،  هم افزایی و همکاری های نزدیک میان دو شرکت زیر مجموعه وزارت نفت را در راستای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت یادآور و خاطرنشان کرد: تلاش بر این بوده که با اعلام نیاز شرکت ملی حفاری ایران در نزدیکترین زمان ممکن پاسخ و با هماهنگی های لازم سوخت مورد نیاز در اختیار مبادی مصرف این شرکت قرار گیرد.

وی ضمن ابزار خوشنودی از فرصت پیش آمده برای بازدید از دستگاه حفاری و آشنایی با کار آن، تلاش های کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در حفر چاه های نفت و گاز و نقش این شرکت در فرآیند تولید را مهم و ارزشمند خواند و بر همکاری و همیاری میان دو مجموعه تاکید کرد.

در ابتدای این نشست مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران در زمینه مصارف سوخت، لزوم تامین به موقع و نیاز اساسی آن در دستگاه های حفاری از جمله ژنراتورها، ماشین آلات، خودروهای سبک، سنگین و ویژه توضیح داد.

باران گر با قدردانی از برنامه ریزی مناسب  و همکاری های مستمر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان، گفت: این تعاملات در فرآیند شتاب بخشیدن به عملیات حفاری و پشتیبانی از آن و تکمیل چاه های نفت و گاز نقش اساسی دارد.

همچنین سیاوش فرهادی رئیس عملیات دو مدیریت عملیات حفاری خشکی – 1 شرکت ملی حفاری نیز در زمینه کار حفاری و موارد مصرف نفت گاز (گازوئیل) در دستگاه های حفاری و اقدامات به عمل آمده درجهت مصرف بهینه سوخت گزارشی ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز