خبرگزاری کار ایران

شریعتی خبر داد:

تعطیلی مدارس و دانشگاه های خوزستان تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۳۵

استاندار خوزستان گفت: هیچ مورد ابتلا به کرونا ویروس در استان مشاهده نشده و طبق نظر کارشناسان امر، نیازی به تعطیلی مدارس وجود ندارد، اما تنها در پاسخ به درخواست مردم و کاهش التهابات والدین تصمیم به تعطیلی مدارس تا پایان هفته اتخاذ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز یکشنبه ۴ اسفندماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به درخواست والدین و مردم، طی یک جلسه کارشناسی ۳ ساعته با حضور مسئولین دانشگاهی، آموزش و پرورش، مسئولین سیاسی، امنیتی و مسئولین مربوطه در خصوص مسائل مختلف استان، تصمیم بر تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان هفته جاری اتخاذ شد.

وی افزود: طبق نظر کارشناسان و با توجه به اینکه هیچ مورد ابتلا به کرونا در استان مشاهده نشده و همه آزمایشات منفی بوده است، نیاز به تعطیلی مدارس و دانشگاهها نیست، اما در پاسخ به التهابات روانی ایجاد شده در مردم و والدین و همچنین با توجه به بارش های سنگینی که از دوشنبه شب و سه شنبه در بالادست استان و بارش های نسبی که در استان خواهیم داشت، تصمیم گرفته شد که مدارس و دانشگاهها تا پایان هفته تعطیل اعلام شود تا دغدغه های روانی والدین برای فرزندان به حداقل برسد.

شریعتی با بیان اینکه تصمیمات بعدی پس از طی شدن این مدت، اتخاذ و اعلام خواهد شد، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم که از سفر به استان هایی که موارد مثبت کرونا در آن ها مشاهده شده پرهیز کنند. همچنین از حضور در اجتماعات نیز خودداری کنند تا شانس پیدایش بیماری در استان را به حداقل برسانند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: توصیه های پیشگیرانه دانشگاه های علوم‌پزشکی را جدی بگیرند تا با رعایت بهداشت فردی بتوانیم شرایط را کنترل کرده و استان را پاک نگه داریم؛ همچنین صمیمانه از تلاش های دانشگاه های علوم پزشکی، آموزش و پرورش و صدا و سیما قدردانی می کنم.

وی در پایان تاکید کرد: این تعطیلی در پاسخ به درخواست های مردم بوده، چرا که براساس نظرات کارشناسی هیچ مورد ابتلا به کرونا در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز