خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت خوزستان خبر داد:

هیچ گونه مورد ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان مشاهده نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۴۹

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: خوشبختانه با اقدامات و مراقبت های صورت گرفته، تاکنون هیچ گونه موردی از ابتلا به کرونا ویروس در استان مشاهده نشده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سید مهدی حسینی‌زاده در جلسه کمیته پیشگیری و شناسایی موارد مشکوک به کرونا ویروس (covid-19) که امروز ۲ اسفند در مرکز بهداشت خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: تمام مواردی که بعضا بعنوان مورد مشکوک به بیماری‌های تنفسی گزارش‌دهی می‌شوند با دقت و حساسیت بالا بررسی می‌کنیم و تاکنون مورد مشکوک به کرونا ویروس نداشته ایم و این حساسیت را در بیماریابی ادامه خواهیم داد.

وی گفت: در شرایطی که مواردی از ابتلا به این بیماری در کشور مشاهده شده است؛ آرامش و سلامت روانی جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و از هم استانی‌های گرامی درخواست می‌شود تا اخبار مربوط به این موضوع را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.

حسینی زاده تصریح کرد: تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری؛ رعایت بهداشت فردی و اصول خود مراقبتی شامل: عدم تماس(دست دادن و روبوسی) با یکدیگر، شست و شوی مکرر دست ها با آب و صابون و پوشاندن دهان و بینی هنگام سرفه و عطسه، است و انتظار می‌رود مردم عزیز در جهت تامین سلامت خود و خانواده، این موارد را بیش از گذشته رعایت کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان در خصوص نحوه اطلاع‌رسانی موضوع بیماری کرونا نیز، گفت: اطلاع‌رسانی درباره شناسایی موارد جدید بیماری کرونا صرفا از طریق روابط عمومی و مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز