خبرگزاری کار ایران

با پیگیری خبرنگار ایلنا؛

خبر مشاهده بیمار مبتلا به کرونا در بندر امام خمینی تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۳۰

پس از انتشار شایعه ای مبنی بر مشاهده و اعزام یک بیمار مبتلا به کرونا در یکی از درمانگاه های بندر امام خمینی، این خبر توسط رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندر ماهشهر تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، صبح امروز متاسفانه خبری مبنی بر مشاهده یک بیمار مبتلا به کرونا در یکی از درمانگاه های بندر امام خمینی، موجی از نگرانی را در بین شهروندان ایجاد نمود.

خبرنگار ایلنا در این شهر برای راستی آزمایی این خبر، از طریق رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندر ماهشهر که بلافاصله در محل حضور یافته بود، دریافت که خبر مذکور شایعه بوده و صحت ندارد.

علی نوری در گفتگو با ایلنا، گفت: شخصا در محل حضور یافتم و هیچ موردی مشاهده یا گزارش نشد.

نوری با تاکید بر این موضوع که خوشبختانه تا کنون هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان بندر ماهشهر نداشته ایم، بیان کرد: تمامی مبادی ورودی شهرستان از جمله کشتی های خارجی با دقت بررسی می شوند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی از مردم خواست تا اخبار موثق را از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خبرگزاری های رسمی دنبال کرده و از بازنشر شایعات بی اساس و هدف دار، خودداری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز